Tuntikuvaukset

KEHON JA MIELEN HARMONIAA
ELI RAUHALLISET KAIKILLE SOPIVAT TUNNIT 

AERIALJOOGA eli ilmajooga joogatunti kaikentasoisille, jossa osa tunnista apuvälineenä on katosta roikkuva "kangastrapetsi". Vaikka et olisi koskaan ennen käynyt joogassa, tälle tunnille voit tulla ja lähteä lentoon:) Ilmajoogassa hyödynnämme oman kehon painoa ja siten tunti lisää niin liikkuvuutta, venyvyyttä kuin vahvistaa keskivartalokorsettiakin.

JOOGA .Tunti pohjautuu iyengar-menetelmään ja tunnilla käytetään paljon apuvälineitä, jotta pystyt tekemään vaativampiakin asentoja turvallisesti. Tunti edellyttää joogan alkeiskurssin käymistä 

PILATES  lempeä pilates-tunti, jossa pääpaino on kehonhuollolla. Vahvistamme kehon syviä lihaksia ja keskivartalokorsettia, apuvälineenä mm. pieni pallo sekä avaamme ja venytämme kehon kireitä lihaksi. Suosittelemme tuntia kaikille! Ei edellytä aiempaa kokemusta pilateksesta.

POWER PILATES haastavampi kuin Pilates, suosittelemme pilates alkeiskurssia ennen osallistumista tunneille.

YINJOOGA erityisesti faskioita huoltava ja avaava lempeän meditatiivinen joogatunti, sopii myös vasta-alkajille.Yinjoogassa on vaikutteita mm kiinalaisesta lääketieteestä mutta pohjalla viimeisin länsimainen tieto kehon anatomiasta. Fyysisen kehon ohella harjoitukset vaikuttavat myös fysiologiseen ja henkiseen kehoon. 


HELPOT MUTTA TEHOKKAAT TUNNIT

BARRE kuuma treeniuutuus suoraan Lontoosta! Todella tehokas koko vartalon treeni, harjoitukset pohjautuvat pilatekseen, joogaan ja baletin tankoharjoituksiin. Kehoa tehokkaasti kiinteyttävä ja muokkaava treeniuutuus.

CIRCUIT erilaisilla välineillä & oman kehon painolla toteutettu kiertoharjoittelutunti, joka kehittää voimaa eli muokkaa ja kiinteyttää koko kehoa

UUTUUS: TAVIS eli lavatanssijumppa jossa et tarvitse paria! Musiikki on suomalaista humppaa, jenkkaa, tangoa, salsaa jne ja tunti on tanssillinen jumppatreeni, hikistä ja tosi hauskaa! SOPII KAIKILLE

MCT 45 eli m.sport CircuitTraining: toiminnallinen koko vartalon intervallitreeni.Sisältää liikkuvuus-, voima-, kestävyys ym harjoittelua. Sopii niin salikävijöille kuin jumppareille. Harjoittelu on tehokasta ja monipuolista, nostaa sykettä, parantaa voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta. Saatamme käyttää oman kehon painon lisäksi välineitä, kuten kahvakuulia. 

PHA -tunti koostuu liikepattereista, joissa sykkeenkohotus ja lihaskuntoliikkeet vaihtelevat. Tunnilla käytetään erilaisia apuvälineitä kuten mm levypainoja,steppilautaa. Tunti ei sisällä askelkuvioita. Voit itse säädellä tunnin rasittavuutta. Suosittelemme!


SPINNI ELI SISÄPYÖRÄILY

Spinni- tunnit soveltuvat kaiken kuntoisille ja -ikäisille. Tunnin kesto vaikuttaa rasittavuuteen, eli aikataulussa on 30min, 45min ja 60 min tunteja.